Ravioli met kip-pesto en tomatensalade

Vandaag heb ik het echt MEGA druk gehad; morgen sta ik namelijk op Eigengemaakt van Rotterdamse Oogst. Mijn eerste markt, dus nogal spannend! Ondanks dat het dus zaterdag is vandaag, heb ik niet echt heel veel tijd gehad om te eten. Omdat ik toch graag iets vers eet, heb ik snel een kip pesto in elkaar gedraaid, en daar tomatensalade bij gemaakt. Pesto maak ik eigenlijk altijd zelf, de hoofdreden daarvan is dat het echt heel veel lekkerder is dan pesto uit een potje. En het is ook nog eens heel simpel: basilicum, parmesan, knoflook, pijnboompitten en olijfolie. Staafmixer erop en voilà! Pesto en kip samen in een pan en in een andere pan ravioli koken. Voor de tomatensalade heb ik vleestomaten gebruikt, en zwarte olijven, mozzarella en avocado toegevoegd, met een dressing van citroensap en olijfolie, jammie!

Hoeveel tijd ben je kwijt?
Voorbereiding: 20 min
Wachten: 4 min (ik had verse pasta)