Burrito’s uit de oven

Vanavond hebben we lekker makkelijk gedaan en burrito’s uit de oven gegeten. Als je niet (te) veel sauzen neemt, dan valt dit gerecht wat mij betreft nog best in de categorie gezond. Hoe maak je het? Ik maak eerst het gehakt, dat ik rul met een gesnipperd uitje. Vervolgens doe ik daar gehaktkruiden voor burrito’s bij, een blikje kidneybonen, een blikje mais en een fijngesneden rode paprika. Dit mengsel gaat in de wrap, die rol je op en leg je met de dichte kant naar boven (met de zijkanten dus aan de onderkant). Hier kaas overheen en in de oven tot de kaas gesmolten of knapperig geworden is. Dit duurt bij mijn oven ongeveer 15 min, maar dit is afhankelijk van je oven. Voor erbij maak ik een salade met ijsbergsla en tomaat. De sauzen waar ik het net over had kun je naar keuze toevoegen. Ik hou ervan om taco saus en zure room toe te voegen… smecklich!

Hoeveel tijd ben je kwijt?
Voorbereiding: 15 min aan snijwerk
Wachten: 15 min tot de kaas knapperig is